What would it be like if you woke up tomorrow with no memory of today or any day since your birth? What would it be like to live without a history, without your experiences, relationships or past troubles? How would you feel if you could start your life over again, make a new set of friends, discover new talents, fall in love for the first time, see the world anew? This may sound like impossible fantasy, but to Doug Bruce it has been a catastrophic reality ever since he suffered a rare and profound form of amnesia.