Conor is lonely and unattached, dutifully running the traditional Dublin pub owned by his hard drinking father. Michelle is a fast-rising young lawyer with a smart apartment overlooking the Liffey. They meet and become lovers, but there are complications along the way and the path to love can be rocky. Something’s got to give. And what’s the trouble with sex? You’ll see...