Seamus is a nine year old boy who has been diagnosed with a serious illness. In search of a miracle, he sets off to find God before God comes for him. Inspired by Saint Columcille, Seamus sets out in a small boat without oars or sail. On his quest he encounters James and Darry. Despite initial conflict, the trio decide to stay together and enter upon a journey that results in the healing of hearts and minds.