Ben Jones is a tired worn out lawyer living in the shadow of his larger than life TV celebrity brother Harry. He hankers after his lost love Sinead, a fiery red headed Irish colleen. However, in a fit of panic Ben decides to accept the marriage proposal from his brow-beating girlfriend Ceri. Harry then announces that he is bringing his brother back to Ireland, where the boys had a great time in their youth. This act of 'generosity' also a coincidental recce for a future television programme, begins a series of events that will change their lives forever, but 'in a good way' where everyone gets a second chance.