23 year-old Olga has a brilliant future in front of her. Beautiful, intelligent and heir of a big fortune, Olga has everything she needs to be happy. However, she knows her skin isn't as white as her friends', she doesn't have European features and her body moves in a rather intense rhythm. She can't seem to get over the fact of not knowing her biological mother. Her life trembles as her father, Alexandre Vilar, returns from Angola. This confrontation with her past will make her a new woman.