Rural Ireland. Winter. Cold short days in the bleak countryside. Something has gone very wrong on Dan Reilly’s farm. Five people are brought together on a winter’s night to a lonely farm near O’Dwyer’s Cross. All of them caught up in something terrifying which no one could have predicted.