A former Republican paramilitary now lying low in north London, is forceably coerced into sheltering a pair of erstwhile colleagues who’ve escaped from HMP Brixton. His anything-but-safe house also accommodates a yardie crack dealer and a pirate reggae station. It’s time Johnny faced up to reality...