A scheming layabout, Paul is used to squatting other people’s homes. Except, he’s now run out of luck and no one wants him around anymore. After a hellish night, he learns by chance that Alexandre lives alone in an apartment owned by his friend, Christophe, who has left for Angola. Leaping on this golden opportunity, Paul passes himself off for Christophe’s cousin and settles into the apartment, disrupting this burgeoning artist’s peaceful, uneventful life. Paul thinks he’s found the perfect sucker.