All the police from around the world are after Anthony Zimmer, a criminal genius operating in the financial sphere. No one knows what he looks like, but among the competitors in the chase to nab him, Akerman, an exceptional cop, is one lap ahead: he knows that Zimmer will risk anything to see Chiara again.