Brice, an eternal teenager approaching 30, neglected by a wheeler-dealer father and an absent mother, has taken refuge in a posture, a style‚ by which he expresses his real inner self: he’s a surfer, a winner. Like Bodhi, the hero of “Point Break,” his favorite film, Brice is waiting to surf HIS wave – in Nice! As absurd as this seems, no one dares to mock Brice, for he’s a formidable swashbuckler with language and he’s made it his specialty to ‘break’ everything and everyone with his verbal repartee. It’s inevitable that reality would one day catch up with Brice.