Oskar and Josefine are celebrating Midsummer with Oskar's grandparents in the country. A demon, Thorsen, gives Josefine the gift of enabling her to time travel. Visiting Oskar's family in the 17th century, Josefine saves a sickly young girl from the stake. But now the villagers see Josefine as a witch and want to burn her at the stake instead.