Alex is a young paraplegic stuck in a wheelchair, treated badly by his selfish mother and a crazy father. His sister, the only one who looks after him, is about to give birth and leava home. Crisis befalls the family, when in the middle of a family meal, a mysterious door appears in the middle of the house. Each person who passes through it disappears. Little by little, Alex and Melinda discover the mysteries hidden behind the door.