Jackie works as a CCTV operator for Glasgow council. Daily she watches over a small part of the world, takes seriously her duties to protect the people moving about in her monitors. Jackie steers clear of involvements with anyone, has life sorted in a way that suits her. Her life has an order, a calm, she has orchestrated it to be this way because in the past Jackie has known the greatest pain a human can know. Then one day a man appears in her monitors, a man she thought she would never see again or wants to see again. Now the opportunity presents itself, she is compelled to confront him.