A contemporary tale about an architect-dreamer building a futurist house in a tree, within a gloomy forest. His determination to create a new model of life has to go through various trials. Courage, sincerity and simplicity help him to acquire "half the kingdom and the princess’s heart" like in fairy tales; in other words: maturity and love. Happiness is not lost until the dream about it is alive.