Tilo is a beautiful young woman trained in the ancient and magical art of spices. Ordained with special powers to help those that come to her, Tilo can sense people’s problems with a startling ability to see into their past and future. She works in a small San Francisco store called the Spice Bazaar where, with the guidance of her spices, she finds the perfect remedy for anyone who walks through her door. For her powers to work she must obey three simple, but strict, rules; she must only use the spices to help others, she must not touch another human’s skin and she must never leave her store.