For a long time nothing could separate Mirko and Stefan. Here they are on the French Riviera, they have nothing, they're skint. One night at a disco, they meet Maguy, a woman who likes to go out and drink a lot, which costs a fortune. Maguy takes Mirko and Stefan under her wing, in her luxurious villa. Between her, her daughter Hélène, Mirko and Stefan, a kind of desire develops that puts them at risk. A crime will be committed in the villa. Who was it?