From out of nowhere Marco’s estranged father Gabriel stumbles back into his life. Even though his sudden presence opens old wounds and revives Marco’s resentment, he still sees this return as a welcome breath of fresh air in his otherwise desolate and solitary world. Gabriel personifies nightlife, partying, exuberance. He dreams of opening a bar like no other. Together. All they need is the money. Caught in his father's wake, no price is too high to catch up for lost time.