In Ireland, after having spent a crazy night of love with Marcin, a young Pole, Molly decides to return to her country. She arrives in Poland in a small mining town. On finding a job as a cleaning lady in a horrible guesthouse, she gradually discovers the different reality of her dreams. A sensitive and deeply human perspective on modern-day Poland.