Two sisters from a prominent 17th century family elude the macho society of the period in different ways: one through books, and the other by feigning stupidity. The arrival of two suitors places them in a competitive situation. Rivalry and love makes them both discover their true personalities, and The Idiot Maiden will be transformed into...