Sex and love. Some seek it, some need it, some spurn it and some pay for it, but we're all involved in it. Set on one afternoon on Hampstead Heath, London, the film investigates the minutiae of seven couples. The film is a comedic and erotically charged look at what makes us tick, and it seems that what makes us tick is complex, dark and ludicrously funny.