May is 65. An ordinary granny from the suburbs. When her husband dies she finds herself thrown upon the mercy of her far-too-busy metropolitan children. Stuck in London, far from home, her kids abusing or avoiding her, she feels that life for her is more or less over. Until... The granny from the sticks, the old lady you don't even notice in the supermarket, the broken woman who's life is finished, falls headlong, suddenly, rapturously, disarmingly, girlishly, carnally in love. With a man half her age.