Paul, 16, turns up uninvited to visit his relatives. Having recently lost his father, Paul is searching for an ideal world, and he intrudes upon the seemingly ideal family. After rejecting him at first, Aunt Anna slowly drags him into her side. Paul is attracted to her. Only too late he realizes that he has been drawn under control, and is now at her mercy. Paul’s hurt drives him into an act of desperation.