Viola lives quietly with her daughter Angela in a tidy flat. Though they seldom talk to one another and both are possessed of nearly obsessive domestic behavioural patterns. Viola wants to find a new man, while Angela has ambitions to become a fashion designer. Both women want to escape their humdrum lives to find something different. Another life. Fresh air.