Zidane’s Dream Team is the story of a small group of friends, very dear to one of the world’s greatest footballers. Despite a shared desire to become professional footballers, the different lives these eleven friends have led have meant they have not all shared such a happy fate. But fate is not due to luck alone – their different hopes and motivations at different times in their lives must also be taken into consideration, as well as the chance factor. Be that as it may, personal circumstances, fate and some very different career paths, the passion for football and friendship have lasted intact.