Kamal loves his newly wed wife but is unable to make love to her. Kamal is willing to “get treatment” and consults a doctor who declares there is nothing physically wrong with him. He advises him to learn with a mature woman and then get back to his wife. Kamal sets out for the town, in search of an affair...