Hervé is a 37 year-old porno movie actor. Weary of the excesses of this fringe universe, he decides to hang up his Condoman costume and turn over a new leaf as a mainstream movie actor. He thus enters a world he knows nothing about. Rejected by his fellow actors, Hervé is just dying to learn the rules of the game.