At 40, Miriam exudes a serene beauty and a self-confidence as vast as the ocean next to her summer home. There are no taboos in the life she shares with her companion, André, and their 15-year-old son, Nils. All is understanding and tolerance. If Nils invites his 12-year-old girlfriend, Livia, to spend vacation with them, it’s not a problem. But when the sensual Livia has the nerve to flirt with Bill, an older man, Miriam decides to put an end to their dubious relationship.