The story of 32-year old August whose sister Christina, a former porn star nicknamed 'The Princess' has just died of drug abuse, leaving behind her 5-year old daughter Mia. August takes the little girl on a mission to destroy all existing pornographic material featuring her mother, but his mission is a violent journey that ends in self-destruction.