Inspired by the life of his young brother Zoltán Miklós Hajdu who plays himself in the film and who performs with the famous Cirque du Soleil at Las Vegas, Szabolcs Hajdu retraces the steps of a Hungarian gymnast who becomes the trainer of a young Canadian and helps her reach the summit...