A 19 year-old girl prepares to become a suicide bomber in Times Square. She speaks with no accent; it’s impossible to pinpoint her ethnicity. We never learn why she made her decision - she has made it already. We don’t know whom she represents, what she believes in – we only know she believes it absolutely.