Mariola is a young woman from the Polish countryside. With unexciting prospects for the future she craves a new and different life. After getting back together with her former boyfriend, Arthur, he promises to take her on magical holiday to the seaside. They fall in love. As they drive to Berlin, thinking Arthur is taking her to meet his father, Mariola excitedly learns a few words in German. Mariola is uneasy when they arrive at a strange flat. Something seems wrong. Arthur tells her "it's just for the night". When three of Arthur's friends arrive at the flat one of them slips Arthur some cash. Arthur has just "sold" Mariola into prostitution. Mariola's new life has just begun...