Fifty-six years old Argentino Vargas arrives in Buenos Aires. Standing in the main lobby of the San Martin Theater, he waits for someone to come and take him up to the 10th floor for a screening of the film in which he has the lead role. He’s never set foot in a cinema. Misael Saavedra, who has also been invited to the screening, loses his way in the theater trying to find the screening room. The tall building, its rest rooms, staircases, elevators and workshops are the real protagonists of a mystery encountered by two man who are strangers to this setting.