Steffen and Paul used to play football together at Eintracht Imma 95. Then Paul disappeared with his girlfriend, Anna, to Berlin, to make a career of football player. Now Imma 95 is going through a rough patch, and Steffen is trying all the tricks he can to persuade Paul to play again for the team. Anna will let Paul play under one condition.