Hell is unleashed when a mutated strain of mad cow disease infects the countryside turning people into ravenous flesh-eating zombies. Caught amidst the chaos is Helena, a young Spanish tourist and Desmond, the local gravedigger. Together this unlikely duo must fight for survival or else become the main course in a zombie feast.