This unique and true story explores the diverse experiences of a young Irish man, Peter McCarthy, who grew up in Dublin and how the difficulties endured in his society led him to venture into a world completely different to his own. This is the world of Muay Thai, where Peter embarks on a journey of revenge and hate, using Muay Thai as a platform. However, the results of the journey bring Peter to a deeper understanding of his own roots and culture.