Fatso is the proprietor of what may be the worst eaterie in the city, and is struggling to keep a sinking ship afloat. His compulsive gambling is getting the better of him and he has to contend with an endless succession of loan sharks and debt collectors. He employs hopelessly incompetent staff and generally manages to keep the entire community around him ticking over. However just as Fatso seems to be getting everything under control, he is faced with a dilemma that could destroy him for good.