After the death of his wife Maria, Jost continues sending e-mails pretending to be his wife to her pen pal, because he cannot bear telling her that Maria has died. However, Anni, the penfriend, also has little secrets. Little by little, Jost falls in love with her and decides to meet her at her hotel by the sea.