The Bellinsky family is made up of Salomon the father, full of life but who the family wants to bury too soon; Genevieve the mother, who gradually goes slightly mad; Sarah the daughter, stuck between her separated parents, patiently seeking to build her life with her fiancé. While she thought she had found some stability with François, Sarah finds out she is pregnant. Taken by surprise, she is forced to start a family.