Two fathers, Serbian Jorgovan going to Romania to find the body of his son who died in a car accident, and Romanian Nicu looking for his daughter forced into prostitution in Kosovo, meet on the Serbian-Romanian border on the Danube as they are both illegally crossing it in boats. The third story concerns a wooden church pulled over huge expanses of land by Romanian peasants in the 1700’s, when Orthodox Church was banned in the Austrian-Hungarian Empire.