A case of the eternal triangle. Gisela, a young married woman, leads a fairly pleasant existence somewhere in a council flat. Georg and Paul, two happygo-lucky slackers, spend most their time bragging about their sexual exploits and boozing it up. Getting the local girls in the sack was never much of a problem for them. Gisela, however, is not an easy catch...