Eleven-year-old Paula is in love, secretly, very secretly, with a prince. Tobi is crazy for Paula. Except he is not a prince and, anyway, Paula’s prince doesn’t exist except in her diary. And Tobi has seen who stole it. Now the two of them are out to track down the thieves.