Two friends, both young and successful, meet by accident one evening. What at first seems as harmless playacting soon gets out of hand. Long-kept secrets are brought out into the open. The growing confrontations cause the traditional communication methods to break down and the pair disobeys essential societal rules. Only the next day does everything become clear: nothing is the same as before, this night has changed everything.