The efforts of a Belgian director who has to stick posters of his film everywhere and harass crowds to get people to come and see his film. When it turns out to be a flop, he is jobless and his partner leaves him. To help him get over all this, his friend and actor leads him on an adventure to make a new film, despite all the difficulties. From adventures to misadventures, the tender, lively and funny film is the story of a fighter.