When Colin Framption's wife is accidentally squashed by a statue during a romantic weekend in Prague, he decides that life isn't worth living without her. Using only the remaining balance on his credit cart Colin hires a long-suffering Czech odd-job man, Pavel, to kill him. An unlikely friendship develops as Pavels plans to kill Colin spin out of control. This misfit pair soon discovers that death does not come as easily as they thought.