Adrià arrives at the port of Sant Antoni in Ibiza. Noone is waiting for him. Alone, he has to find the "French man's house", located somewhere in Santa Agnès – a small village on the island – where Kike is waiting for him. During his stay, Adrià will discover something that could change their lives...