When his guardian dies in suspicious circumstances, fourteen-year-old Alex Rider finds his world turned upside down. Forcibly recruited into MI6, Alex has to take part in gruelling SAS training exercises. Then, armed with his own special set of secret gadgets, he's off on his first mission to Cornwall, where Middle-Eastern multi-billionaire Darius Sayle is producing his state-of-the-art Stormbreaker computers. Sayle has offered to give one free to every school in the country - but there's more to the gift than meets the eye. Based on the Anthony Horowitz novel of the same name.