Heck and Rachel are a young couple about to embark on life together when an unexpected meeting turns Rachel's world upside down. What follows is the romantic, hilarious and sometimes poignant journey familiar to anyone who has ever fallen in love at first sight. And what if you discover that the one person you are destined to spend the rest of your life with might not be your boyfriend, but a perfect stranger?