Naoki Sando, a Yakusa chief, has taken the young Kohni under his wing. One day he discovers that his daughter and Kohji are madly in love, so he rebuffs Kohji and sends him away. Years later, Kohji learns that Tanner, Sando's former partner, has taken off to Montreal with the rabbit race winnings belonging to the Japonese Mafia. Sando feels threatened by the Yakusa chiefs who want to retrieve their money and asks Kohji to track down Tanner. Hoping to get back in the family's favor, Kohji takes off in his pursuit...