Thirty five year-old Maxime, a brilliant doctor, leads an orderly life, surrounded by his lawyer wife, admiring friends and his happy family. A life so cosy that it’s almost suffocating. But the day he meets Chine, a singer, he receives the shock everyone close to him has always dreaded. Max decides to chuck in his career to start up a rock group, at last fulfilling a dream from his youth. He drags everyone else into his madcap escapade, his decision affecting all their lives.