Diane lives with publisher Hermann but everything is spoiled when Worms, Hermann’s loyal author and friend, reveals in his new book the affair he once had with Diane, in a highly subjective manner. She soon discovers the contents of the work, which Hermann tries to hide from her, and takes on a lawyer to defend her privacy. But this is only the beginning of a mess that simply gets worse and worse, leading to an unexpected, brutal ending.